Keer terug
Elfde Decavi-trofee voor rechtsbijstand Auto Artikel 1

Op 26 april vond de negentiende uitreiking van de Decavi-trofeeën voor niet-levensverzekeringsproducten plaats. In de categorie rechtsbijstand sleepte de rechtsbijstandsverzekering auto Artikel 1 van Arces haar elfde Decavi-trofee op rij in de wacht.

Lees hier het persbericht van Decavi.

Wat onderscheidt ons van de concurrentie?

De slagkracht van het label Artikel 1

Het garantielabel ‘Artikel 1’, dat al 370.000 klanten met een rechtsbijstand auto wist te overtuigen, verklaart in grote mate hoe het komt dat de rechtsbijstand Auto Artikel 1 ook dit jaar de Decavi-trofee voor beste rechtsbijstand auto op de Belgische markt binnenhaalt. Waarover gaat het? Het label gaat er prat op dat als u elders betere bijstandsvoorwaarden vindt voor de regeling van uw schadegeval, Arces zich aan die betere voorwaarden aanpast. Een ijzersterk argument op de markt van de rechtsbijstand.

Een flexibel en scherp geprijsd aanbod

Het label ‘Artikel 1’ is ongetwijfeld een belangrijke troef, maar er is meer. Onze polis rechtsbijstand onderscheidt zich ook door haar flexibiliteit en scherpe prijs. De opsplitsing in drie formules, klassiek, gezin of vloot, werd uitgedacht om perfect te kunnen inspelen op uw budget en behoeften, zowel privé als professioneel. Een voorbeeld: met de formule gezin zonder eigen risico verzekert u aan een voordelig tarief al uw voertuigen en die van uw andere gezinsleden.

Een snelle en pragmatische oplossing 

Op de markt van de rechtsbijstand onderscheidt Arces zich door haar klantgerichte service. De klant krijgt in alle omstandigheden een snelle en pragmatische oplossing voorgesteld en elk bericht in verband met een schadedossier wordt gegarandeerd binnen twee werkdagen beantwoord.

Wat betekent rechtsbijstand voor uw voertuig en waarom zo’n polis afsluiten?

Twee concrete voorbeelden.

U vertrekt op vakantie en u wilt zo snel mogelijk op uw bestemming aankomen. U wordt betrapt op overdreven snelheid en het parket beslist om u te dagvaarden voor de politierechtbank.

Andere situatie: u rijdt rustig naar huis, maar uw pad wordt gekruist door een zelfverzekerde Hongaar die u geen voorrang van rechts verleent. Als uw voertuig niet verzekerd is voor ‘materiële schade’, dan moet u zelf stappen ondernemen tegen de Hongaarse verzekeraar.

Bent u, zoals in deze twee voorbeelden, betrokken bij een geschil of een conflict, dan kan een goede rechtsbijstandsverzekering u heel wat kopzorgen besparen. Arces is gespecialiseerd in het zoeken naar oplossingen voor uw juridische problemen: wij verdedigen uw belangen en proberen ervoor te zorgen dat de tegenpartij u schadeloosstelt, bij voorkeur via een oplossing in der minne. Als het toch tot een gerechtelijke procedure komt, helpen we u met uw verdediging en betalen we de gerechtskosten en de honoraria van advocaten en experts.

De rechtsbijstandsverzekering van Arces: de beste keuze voor de verdediging van uw belangen

  • U geniet alle voordelen van de rechtsbijstand Auto die al sinds 2013 elk jaar opnieuw als de beste van de markt wordt bekroond door Decavi.
  • Bij schade kunt u rekenen op een snelle verwerking van uw dossier, met gegarandeerd antwoord binnen twee werkdagen.
  • Wij bieden rechtsbijstandsformules die u ook op andere momenten juridische bescherming geven: niet alleen in de auto, maar bijvoorbeeld ook in uw privéleven of bij brand

Consulteer de volledige informatiepagina van het product en zijn beperkingen.

WETTELIJKE VERMELDINGEN

  • Het contract voor deze verzekering loopt 1 jaar, en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd.
  • Om uw risicoprofiel te bepalen, passen we enkele segmentatiecriteria toe.
  • Alle dienst- en productinformatie op deze website is onderworpen aan de regels van het Belgische recht.
  • Op de Auto Artikel 1 rechtsbijstandsverzekering zijn een aantal uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met het verzekerde risico van toepassing. Alvorens deze verzekering af te sluiten, adviseren wij u kennis te nemen van het informatiedocument van dit product en de algemene voorwaarden van toepassing op deze verzekering  beschikbaar op deze site of  bij uw verzekeringsbemiddelaar.
  • Als klant wordt u beschermd door de MiFID-gedragsregels.
  • Als u een klacht of opmerking hebt, kunt u uw verzekeringsbemiddelaar of de dienst Klachtenmanagement contacteren.

De gegevens van de dienst Klachtenmanagement van P&V zijn:

  • e-mail: klacht@pv.be
  • post: Klachtenmanagement P&V, Koningsstraat 151, 1210 Brussel

U kunt de Ombudsman van de Verzekeringen contacteren via www.ombudsman.as www.ombudsman.as